26.08.2019

Українці віддають перевагу смартфонам із двома SIM-картками й великим екраном на Android

АктуальнеНові
14.08.2019

16:40 14.08.2019

Українці віддають перевагу смартфонам із двома SIM-картками й великим екраном на Android

Дочірня компанія оператора мобільного зв’язку “Vodafone Україна” Vodafone Retail представила аналітичний звіт ринку смартфонів в Україні на основі даних із продажу у власній роздрібній мережі, а також BigData-аналітики на базі даних своєї мобільної мережі.

Згідно з даними компанії, драйвером зростання обсягів продажу в другому кварталі 2019 року стали азійські бренди, частка яких зросла до 85,2%. При цьому Китай – безумовний лідер продажу за кількістю і переліком брендів, але за обсягами продажу в грошовому обчисленні ділить лідерство з Південною Кореєю.

У першому півріччі 2019 року до топ-5 брендів за кількістю проданих смартфонів у мережі Vodafone Retail увійшли Samsung із часткою 32,78%; Xiaomi – 28,06%, Nokia – 19,52%, Huawei – 8,47%, TP-Link – 6,8%.

Аналітики Vodafone Retail зазначають, що при виборі смартфона українці звертають увагу на наявність 4G і великого екрана. Так, у першому півріччі 57% покупок припали на смартфони з екраном понад 6 дюймів (згідно зі статистикою дослідницької компанії GfK NOP Ltd., 52% користувачів обирають смартфони з екраном понад 6 дюймів). Майже всі нові смартфони (98%) готові до роботи в мережах LTE, а оновлення парку смартфонів стало одним з основних драйверів зростання проникнення 4G-пристроїв у мережі оператора.

Згідно зі звітом, більшість смартфонів (99,6%) – це пристрої з двома SIM-картками, однак у Vodafone Retail наголошують, що останнім часом намітився тренд переходу користувачів на смартфони з однією активною SIM-карткою.

При цьому наявність NFC (безконтактна оплата зі смартфона) не є основною причиною для вибору смартфона: лише 40% усіх проданих компанією смартфонів підтримує NFC.

“Українці виявилися досить консервативними при виборі нового смартфона. Найчастіше покупці обирають нову модель того самого виробника. Найбільш лояльними залишаються користувачі смартфонів Apple – 71,39% користувачі цього бренда змінюють свої старі телефони на нові iPhone”, – наголошується у звіті.

Також досить консервативні користувачі Xiaomi (54,06% монобрендових переходів) і Samsung (50,16%).

Власники пристроїв Nokia, купуючи новий телефон, найчастіше змінюють бренд на Xiaomi (30,15%), Samsung (22,09%) або Huawei (11,85%).

При цьому в Vodafone Retail наголошують, що апарати виробництва Nokia “живуть” у мережі близько трьох років, тоді як власники iPhone і Samsung користуються своїми трубками по два роки. Частіше за інших змінюють трубки шанувальники китайських брендів – їхні власники купують собі новий смартфон через 15-16 місяців.

За даними аналітиків компанії, чоловіки частіше змінюють смартфони, ніж жінки, а особи з середнім і низьким достатком більш схильні до купівлі нового смартфона, ніж їхні заможні співвітчизники.

Улюблений колір смартфона в Україні – чорний (44,4%), за ним ідуть синій (22,9%), сірий (11,0%) і золотий (8,2%) смартфони.

До кожного третього смартфону докуповується картка пам’яті, до кожного 18-го – фітнес-браслет.

“Іще один тренд: зростає проникнення страховок у чеку до смартфонів. Якщо в четвертому кварталі 2018 року кожен восьмий смартфон у Vodafone Retail було продано зі страховкою, то в другому кварталі 2019 року свій новий гаджет страхував кожен третій покупець”, – повідомив директор компанії Vodafone Retail Денис Поздняков.

Як повідомлялося, “Vodafone Україна” планує до кінця року відкрити до 60 магазинів власної роздрібної мережі й на 25% наростити штат рітейлу.

На початку 2018 року “Vodafone Україна” повідомляла про плани до кінця 2018 року збільшити мережу власних магазинів з 30 до 200, а до кінця 2019 року – до 300-350. Крім того, в планах компанії – застосування VR-технологій у ритейлі.

Vodafone Retail є дочірньою компанією “Vodafone Україна”. Мережа Vodafone Retail сьогодні налічує понад 240 магазинів у 70 містах. У компанії працює понад 1600 співробітників. Перший магазин відкрився в лютому 2018 року.

“Vodafone Україна” – другий за величиною оператор мобільного зв’язку в Україні.

Оригінал статті взято з ресурсу: https://ua.interfax.com.ua/news/telecom/607137.html